АЗЯРБАЙЖАН ЭЯЛЯЖЯК АХТАРЫШЛАРЫНДА
ГАЗЕТА "ТОЛЫШ" Главная страница. напишите нам
II Mягаля

Ф. Ф. ЯБОСЗОДЯ


Ютян мягалямиздя Азярбайжанын дцшдцйц вя щазырда жайнаьында инлямякдя олдуьу дярин сийаси вя мяняви бющранын тарихи-психолоъи кюклярини арашдырмаьа чалышдыг. Шцбщясиз, тарихдя чыхылмаз вязиййятляр олмур. Садяжя олараг, ютян мягалямиздя гейд етдийимиз кими, тарихин (чох вахт ажы да олса!) тяжрцбясини лайигинжя тящлил етмяк вя ондан лазыми нятижя чыхармаг ясасында дцзэцн сийаси хятт – платформа ишляйиб щазырламаг вя дюнмядян ону щяйата кечиртмяк лазымдыр. Бу бахымдан, юз мягаляляримиздя дяфялярля гейд етдийимиз кими, щяля ки, эеж дейилдир. Азярбайжанда эетдикжя дяринляшмякдя олан аьыр бющранын гаршысыны алмаг вя ону сивилизасийанын дцзэцн йолуна йюнялтмяк олар.
Ня етмяли?
Мялумдур ки, щяр щансы бир хястялийин мцалижяси дцзэцн диагноз гоймагла башланыр, яксяр щалларда бу, мцалижянин йарысы демяк олур. Дяфялярля Азярбайжанын сийаси сящнясиндя фяалиййят эюстярян гцввяляри «дяйирми стол» архасында бу жцр «консилиума» дявят етсяк дя, онлардан щеч бир жаваб алмадыьымызы нязяря алараг, бурада щямин миссийаны юзцмцз тякликдя йериня йетирмяли олуруг.
Беляликля, диагноз мялумдур. Ютян мягалямиздя, эцман едирям ки, бу суала жаваб вердик. Азярбайжанын дярин сосиал-сийаси вя мяняви бющран кечирмяси, онун тарихи кюкляри вя сябябляри артыг эюз габаьындадыр.
Инди вязифя «хястялийи мцалижя етмяйя» - юлкяни щямин бющрандан чыхармаьа гадир олан сийаси гцввяни ( вя йа гцввяляри) мцяййян етмякдян ибарятдир. Бунун цчцн ися мямлякятимизин мцасир сийаси мянзярясиня нязяр салмаг вя о гцввялярин сяжиййясини вермяк пис олмазды. Щансыдыр бу гцввяляр?
Цмуми сяжиййя: -Йахындан нязяр йетирдикдя, Азярбайжанын щазыркы сийаси сящняси орта яср Авропа юлкяляриндя фяалиййят эюстярян «кцчя (мязщякя) театрыны» хатырладыр. Бу театрын анжаг рящбяри, йяни сащиби, бир дя кюмякчи персоналы аз-чох дяйишмяздир. Ня театрын юз сящняси, ня орада чыхыш едян актйор труппасы, ня дя аваданлыг – даими, ян башлыжасы - пешякар дейилдир. Бу театрда щеч бир даими ганун вя гайда, илк нювбядя ЩЦГУГ йохдур. Онун фяалиййяти анжаг хозейинин шяхси аьлы вя арзуистяйи иля мцяййян олунур. Кимин ня вахт вя щансы ролу, щям дя щансы заман мцддятиндя ойнамасы, либаслар эейинмяси, щансы суаллары вя жавабы вермяси, мятбуат нцмайяндяляри иля эюрцшляри заманы ня дейяжяйи вя няйи демяйяжяйи, бир сюзля, дахили щяйаты вя харижи эюрцнцшц мящз хозейинин юзц тяряфиндян мцяййян олунур. Бу гайда сон ониллик ярзиндя демяк олар нисбятян сабит сахланылыр. Классикин сюзляри иля десяк, «дювлят сарайын дахилиндя гапаныб галмышдыр. Щакимиййяти мцщафизя едян щюкумят, щятта, сцлаля гисминдя дейил, ону садяжя олараг яля кечирмиш бир гцввя кими, щакимиййяти бу йолла яля алдыьыны халгын эюзцндя бяраятляндиря билмядийиндян, халгы дейил, щярби-полис реъимини юзцня дайаг билир». Бу щюкумятин рящбяри «шяраитя уйьун олараг, щцгуг сащясиндя дейил, сийасят сащясиндя даща чох ишлямяли олур. Юз сяляфляриндян о ики сийаси нагислийи– щакимиййятин йарадыжы гцдрятиня инамы вя халгын гцввяляринин вя онун дюзцмцнцн эуйа тцкянмязлийиня йягинлийи яхз етмишдир» (В. О. Клйучевски).
Сийаси сящнянин юзц сабит (стасионар) дейилдир. Йяни, хяритядя вя рясми сянядлярдя дювлятин ады Азярбайжан, онун пайтахты, дювлят вя щюкумят идаряляринин йерляшдийи шящяр Бакы кими гейд олунса да, бу шящярдя, щятта, айрыжа президент игамятэащы мювжуд олса да, сийаси щадисяляр мящз орада дейил (даща дягиг десяк, арада-бярядя орада да бязи тамашалар эюстярилир, йяни, рцшвятляр йыьылыр, «актйорлара» роллар тягдим олунур, евляр йыхмаг, аиляляр даьытмаг цчцн планлар щазырланыр, театрын пуллары мянимсянилир вя онлар вахташыры казиноларда гумара гойулур вя с. – бцтцн бунлар, ялбяття, икинжи вя с. дяряжяли ишлярдир), яксяр щалларда театр сящнясиндян кянарда - Вашингтонда, Анкарада вя Москвада щялл олунур! Орта ясрлярдя ейни гябилдян олан кцчя театрлары щяр дяфя лазыми аваданлыьы арабалара йцкляйиб, бир йердян башга йеря дашыйырдылар. Инди щямин иш хейли йцнэцлляшиб вя мцасир няглиййат васитяляри ону гыса заман мцддятиндя – оператив гайдада йериня йетиря билирляр.
Актйорларын юзляриня эялдикдя, сийаси, милли вя пешя мянсубиййятиня, савад дяряжясиня, пешякарлыьына, тяжрцбясиня, жинсиня, тямсил етдийи бюлэяйя вя и. а. эюря онларын тяркиби щяддиндян артыг рянэарянэ бир мозаиканы хатырладыр. Даща анлашыглы бир дилдя десяк, мцвафиг мябляьдя пулу (лайиг олуб-олмамасы щеч няйя дялалят етмир!) олан щяр бир шяхс бу театрын сящнясиндя истянилян ролу сатын ала билир вя мцяййян мювсцм ярзиндя вердийи пуллары йыьмагла вя яэяр аьлы варса, щям дя ялавя газанж ялдя етмякля мяшьул ола билир.
Орта ясрлярдян фяргли олараг, «театр тамашалары» билаваситя кцчялярдя дейил, телевизийа екранлары васитясиля нцмайиш етдирилир ки, бу да юзц-юзлцйцндя ирялийя доьру бир аддым щесаб олунур.
Дейилянлярин щамысы ясас етибариля «рясми театр сящнясиня» аиддир. Бир аз ашаьы ендикдя мялум олур ки, Азярбайжанын сийаси сящнясиндя юлкя дахилиндян вя хариждян малиййяляшдирилян даща бир сыра кцчя труппалары фяалиййят эюстярир вя онларын щяр бири айры-айрылыгда «рясми сящнядя» тамаша эюстярмяк щцгугу уьрунда мцбаризя апарыр (вя йа юзцнц еля эюстярмяк истяйир ки, эуйа мцбаризя апарыр!). Сийаси (мцхалифятчи) партийалар ады алтында фяалиййят эюстярян бу труппаларын бязиляри юлкянин баш театрынын «филиалларыдыр» вя йалныз онун эюстяриши иля щярякят едир. Диэярляри ися йахын вя узаг хариждян малиййяляшдирилир вя орадакы аьаларынын тапшырыгларыны йериня йетирмякля мяшьул олурлар. Бу мянада, онлар бир-бириндян о гядяр дя фярглянмир вя тамашачыда ейни дяряжядя икращ щисси доьурурлар!
Галыр тамашачы кцтляси, щамымызын баша дцшдцйц дилдя десяк – халг. Заваллы халг артыг он илдир ки, мцстягиллик дейилян мязщякя театрынын сящнясиндя о гядяр йени-йени хозейинлярин вя ойунбаз актйорларын шащиди олуб ки, юз щиссетмя (даща доьрусу - аьрыбилмя) габилиййятини аз гала тамамиля итирмишдир. Артыг кимин щарадан эялмяси вя щара баш алыб эетмяси ону о гядяр дя наращат етмир. Бир аз кобуд шякилдя фикрими изащ етдийимя эюря охужу мяни баьышласын, тамашачы инди юлцм айаьындадыр, бязян эцнлярля бош галан мядясиндян башга ону щеч ня марагландырмыр.
Нятижя: Азярбайжанда ня щакимиййятдя олан игтидар, ня дя эуйа она мцхалиф кими чыхыш едян, щяфтядя бир дяфя беш-он няфярин иштиракы иля митингляр кечиртмяйя жящд эюстярян сийаси партийалар мямлякяти бющрандан чыхармаьа, ону хилас етмяйя гадир дейилдирляр (дцзцня галса, бу щагда щеч фикирляшмирляр). Йеэаня мягсяд щакимиййяти яля алмаг вя бунунла да малиййя мянбяляриня сащиб олмаг, юз йахынларыны вя тайфасыны лазыми йаьлы постлара йерляшдирмякдир! Эцман едирям ки, Азярбайжанда сийасятдян аз-чох баш чыхаран щяр бир адам инди бу щягигяти ачыг-айдын дярк едир! Истяр игтидар, истярся дя мцхалифят тарихин йухарыда тящлил етдийимиз дярсляриндян щеч бир нятижя чыхармамышдыр. Йеня дя рцшвятхорлуг, коррупсийа, йерлибазлыг, тайфабазлыг, миллятчилик, шовинизм вя с. вя и. а.
Бяс Азярбайжанын хиласкары ким олмалыдыр (вя йа – ола биляр)?
ЩАШИЙЯ: Бир гайда олараг, Азярбайжанын игтидар нцмайяндяляри вя КИВ бизи, йяни талыш милли щярякатынын нцмайяндялярини талыш миллятчилийиндя вя сепаратчылыгда, бунунла да эуйа Азярбайжаны парчаламаг истяйиндя иттищам етмяйя чалышырлар.
Биз ися бу мянасыз жяфянэиййатларын яксиня олараг, щеч вахт тямсил етдийимиз щярякаты щямин о дар чярчивя иля мящдудлашдырмаг, Азярбайжан дювлятчилийиня вя халгына гаршы мякрли планлар гурмаг фикриндя олмамышыг. Бизи бу гядяр дар дцшцнжяли, бцтювлцкдя Азярбайжанын проблемлярини щялл етмядян айрылыгда талыш халгынын проблемлярини щялл етмяйин эуйа мцмкцн олдуьуну зянн етмяк, ян йахшы щалда, садялювщлцк оларды! Тябии ки, биз юзцмцзц о гядяр дя садялювщ щесаб етмир, дцзцня галса, бизя гаршы дурмаг истяйян тяряф щаггында да бу жцр дцшцнмцрцк!
Азярбайжан бизим Вятянимиздир! Онун дярди – бизим дярдимиздир! Ону бизя бабаларымыз яманят гойуб эедибляр! Биз юз бцтцн фяалиййятимизи Азярбайжаны бющрандан чыхармаг вя бурада сивил жямиййят гурмагдан ютрц зямин щазырламаг истигамятиндя гуруруг.
Бу заман бизя ики груп суаллара жаваб вермяк лазым эялир:
1. Щансы гцввя Азярбайжаны хилас едя биляр? Чцнки Азярбайжан адлы зянжирин ясас вясилясини мцяййян едиб, она истинад етмядян, гейд олунан вязифяни йериня йетирмяк истяйи бош хцлйадан вя йа бошбоьазлыгдан узаьа эедя билмяйяжякдир!
2. Щямин гцввянин нормал фяалиййят эюстярмяси цчцн лазым олан шяраити тямин етмяк цчцн ня етмяк тяляб олунур?
Артыг дяфялярля гейд етдийимиз кими, Азярбайжанын тяряггиси йолунда ян бюйцк манея ясрлярдян бяри ону бцрцмцш бюлэячилик вя бу бюлэялярин яксяриййятини ящатя едян пантцркчцлцк азарыдыр. Йалныз бу мярязлярин щяр икисиндян азад олан бир гцввяйя истинад етмякля щямин вязифяни йериня йетирмяк олар.
Юнжя Азярбайжанда тарихян тяшяккцл тапмыш бюлэяляр щаггында.
1. Нахчыван вя нахчыванлылар. Йцзилликляр давам едян тарихимиз бойу Нахчыван даим Азярбайжан торпаьынын инжиси олмуш, Азярбайжан дювлятчилийиня вя халгына гаршы нахчыванлылар тяряфиндян щеч бир хяйанят акты гейдя алынмамышдыр. Яксиня, онлар юз мярдлийи, вятянпярвярлийи, йцксяк мцбаризя язми вя сядагяти, ян башлыжасы ися – Аллащсевярлийи иля даим фярглян-мишляр. Нахчыван торпаьы Азярбайжан тарихиня бир чох эюркямли зийалылары вя сийаси хадимляри бяхш етмишдир. Бир чох тарихи сябябляр, о жцмлядян коммунист щакимиййяти илляриндя Нахчыванын Азярбайжанын ясас яразисиндян нисбятян айры салынмасы нахчыванлыларын сийаси портретиня йцксяк мцтяшяккиллик кими даща бир мцсбят кейфиййяти дя ялавя етмиш, нятижядя Азярбайжанын истиглалиййяти уьрунда эедян мцбаризядя онлар даим юндя эедянлярдян олмушлар.
Нязяря алмаг лазымдыр ки, тарихи просесин эедишиндя Нахчыван ящалисинин демографик тяркиби сабит галмамыш, мцхтялиф йерлярдян эючцб эялянляр чох вахт йерли ящалинин мянявиййатына вя яхлагына йабанчы олан бир сыра нагисликляри юзляри иля бура эятирмиршляр. Нятижядя бу торпагдан чыхан бир чох шяхсляр юзлярини нахчыванлы кими тягдим етсяляр дя, яслиндя онлар «халис» нахчыванлылардан чох узаг олмуш, бу бюлэянин вя цмумиййятля Азярбайжанын проблемляри онлары щеч дя наращат етмямишдир. Нахчыванын юз йерли ящалиси ися, хцсусиля мцстягиллик дейилян дюврдя аз мящрумиййятляр чякмямишдир...
Он илдян артыг бир дюврдя юлкядя щакимиййятдя олан сийаси реъим юз сийасяти иля яслиндя Азярбайжан халгынын эюзцндя нахчыванлыларын мянфи имижинин формалашмасына хидмят етмиш, онлара мцнасибятдя мцяййян етимадсызлыьын йаранмасына эятириб чыхармышдыр. Буна бахмайараг, мян яминям ки, Азярбайжаны бющрандан хилас едя биляжяк щяр щансы бир гцввя эяляжякдя нахчыванлыларла ялбир щярякят етмякля йухарыда гейд етдийимиз мягсядя наил ола биляр.
Бу эцн Азярбайжанын сийаси сящнясиндя «халис» нахчыванлыларла «цздянирагларын» эетдикжя бир-бириндян даща чох айрылмасы вя онларын мцстягил гцввя кими чыхыш етмяси кими мцсбят бир тенденсийа мцшащидя олунур. Шцбщя йохдур ки, йахын эяляжякдя щямин тенденсийа Азярбайжанда «Нахчыван щягигяти»нин бярпа олунмасына эятириб чыхаражаг вя нахчыванлылар Азярбайжанын эяляжяк талейинин мцяййян олунмасында юз лайигли ролуну ойнайа биляжякляр!
2. Гарабаьлылыр. Мцшащидяляр эюстярир ки, Азярбайжанын щазыркы сийаси дурумундан разы олан вя ону дястякляйян гцввялярдян бири дя гарабаьлылардыр. Истяр щакимиййятдя тямсил олунма сявиййясиня, истярся дя мювжуд реъими дястяклямясиня эюря онлар йереван азярбайжанлыларындан щеч дя эери галмырлар.
Гарабаь мясялясиня эялдикдя ися, щазыркы «статус-кво» бир чох гарабаьлылары там гане едир (щяр щалда, мцщажирятдя цнсиййят сахламалы олдуьум гарабаьлыларын яксяриййяти вя мятбуатдан охудугларым мювжуд щакимиййятдян вя онун «Гарабаь сийасятиндян» (фактик олараг, щеч бир сийасятинин олмамасындан!) там разы олдуьуну нцмайиш етдирир!?).
Лакин мян яминям ки, Азярбайжанын эяляжяк талейинин мцяййян едилмясиндя щямин о гябилдян олан гарабаьлылар дейил, юз юмрцнц мцщажирятдя кечирмяйя мяжбур олан вя кюксц даим Гарабаь щясряти иля чырпынан Мащир Жавадовлар, Мяммяд Гулийевляр вя йцзлярля диэяр гарабаьлылар иштирак едяжяк вя юз сюзлярини дейяжякляр!
3. Йереван азярбайжанлылары. Истяр сийаси мцтяшяккиллик сявиййясиня, истярся дя щакимиййят щярислийиня эюря фярглянян йереван азярбайжанлылары сон 30 илдян артыг бир дюврдя яслиндя Азярбайжанын шяриксиз сащибляридир. Бу мцддят ярзиндя онларын сийаси ресурслары демяк олар тцкянмиш, мювжуд реъимин аьылсыз сийасяти онлара гаршы цмуми бир етимадсызлыьын формалашмасына эятириб чыхармышдыр.
4. Эянжябасар, Ширван-Бакы вя Жар-Балакян. Азярбайжанын мцасир сийаси хяритясиня нязяр салдыгда, бу цч «донмуш бюлэянин» олдуьу нязяря чарпыр. Йахындан бахдыгда, мялум олур ки, онларын цчцн дя Азярбайжанын сийаси щяйатындан тяжрид олунмуш вязиййятдядир. Мювжуд щакимиййятин мягсядйюнлц сийасяти онларын сийаси жящятдян «мцфлисляшмясиня» эятириб чы-хармыш, онларда баш галдыран щяр щансы сийаси фяаллыг тязащцрляри амансызлыгла йатырылмышдыр. Щяр цч бюлэянин сийаси гцввяляри, онларын лидерляри мцтямади олараг мящв вя йа тяжрид едилмиш, нятижядя онлар сийаси жящятдян тяшкилатланма имканындан мящрум олмушлар.
Бу мянада, узун иллярдян бяри онларын потенсиал имканлары яслиндя истифадя олунмамыш шякилдя галмышдыр. Шцбщясиз, йахын эяляжякдя щямин имканлар цзя чыхажаг вя Азярбайжанын сийаси талейинин дцзэцн вя ядалятля мцяййян олунмасы ишиндя онлар юз мцсбят ролуну ойнайажаглар.
5. Кцрдян жянуба тяряф – юзцнц талыш щесаб етмяйян вя щяр вяжщля тцрк олдуьуну сцбут етмяйя жан атанлар вя шимали-гярбдя – юзляринин тат вя йа лязэи дейил, йеня дя тцрк олдугларыны иддиа едянляр сон ясрдя Азярбайжанын сийаси сящнясиндя щеч вахт мцстягил сийаси гцввя кими чыхыш етмямиш, цмумибюлэя щямряйлийинин олмамасы цзцндян, онлар Азярбайжан империйа арабасынын «бешинжи тякяри» ролунда чыхыш етмякля кифайятлянмяли олмушлар.
Тябии ки, Азярбайжанын сийаси сящнясиндя фяалиййят эюстярян гцввяляр дейилянлярля баша чатмыр. Йени дюврцн рущуна уйьун олараг, сящняйя йени гцввялярин эялмяси тяляб олунур. Бу гцввяляр Азярбайжанда йашайан гейри-тцрк халгларыдыр.
1. Азярбайжанда йашайан кцрдляр. Инди юзцнц кцрд адландыран шяхсляри Азярбайжанда аз гала бармагла саймаг олар вя онларын щамысы гачгын вязиййятиндядир. Бизим тяхмини щесабламаларымыза эюря, азярбайжандакы кцрдлярин сайы йарым милйон няфяря йахын олса да, узунмцддятли ассимилйасийа сийасяти онларын чохунун юз мяншяйини данмасына вя тцркляшмясиня эятириб чыхармышдыр. Беля бир вязиййятдя онлар мцстягил сийаси гцввя кими чыхыш етмяк имканындан мящрум олсалар да, диэяр саьлам вя мцтяшяккил гцввянин щакимиййятя эялмяси тягдирдя онларла ялбир ишлямяк тамамиля реал бир вязифядир.
2. Лязэи халгы компакт щалында йашамыр. Лязэи милли щярякаты нцмай-яндяляринин мялуматына эюря, Азярбайжанда онларын сайы бир милйон няфяря йахын олса да, пяракяндялик вя даьыныглыг, ассимилйасийа вя диэяр мянфи просесляр бу халгын сийаси мцбаризя язмини вя имканларыны минимума ендирир. Буна бахмайараг, ващид милли идейа ятрафында бирляшяжяк гцввялярин арасында лязэи халгынын юз йери вя ролу олмалыдыр.
3. Азярбайжанда йашайан гейри-тцрк халглары арасында ассимилйасийайа ян чох мяруз галанлар татлардыр. Бу халгын айры-айры габагжыл зийалылары онун милли ойанышы йолунда щазырда мцяййян гятиййятсиз аддымлар атмаг истясяляр дя, ону сийаси жящятдян тяшкил етмяк вя сийаси мцбаризяйя галдырмаг, фикримизжя, эяляжяйин иши ола биляр. Бир нечя айдан бяри нардаранлыларын щюкумятля давам етмякдя олан конфликтиня Бакы вя Абшерон яща-лисинин биэанялийи дедикляримизя даща бир сцбутдур.
4. Талыш халгы. Азярбайжан торпаьынын язяли сакинляри олан талышлар щазырда щям сайына (1,5 милйон няфяр), щям дя компакт щалда йашадыгларына эюря истисна тяшкил едирляр. Талышларда бюлэячилик мярязи вя миллятчилик щисси демяк олар йохдур, онлар юзлярини Азярбайжан халгынын тяркиб щиссяси щесаб едир вя юз ямялляри иля мцтямади олараг буну сцбут едирляр. Талышларын юзляри дя эцжлц ассимилйасийайа мяруз галсалар да, бир чох тарихи сябябляр онларын бир халг кими тарих сящнясиндян силинмясиня имкан вермямиш, республиканын жянуб бюлэясиндя онлар компакт щалында йашамагда давам етмишляр. ХХ яср бойунжа талышлар дяфялярля мцтяшяккил сийаси гцввя олдугларыны нцмайиш етдирмиш, щакимиййят органларынын репрессийасына вя тягибляриня бахмайараг, талыш милли щярякатыны сусдурмаг мцмкцн олмамышдыр.
Беля бир гцввянин щакимиййятя эялмяси о демякдир ки, йяни, йени гурулажаг реъим айры-айры бюлэяляри дейил, бцтювлцкдя Азярбайжан халгыны тямсил едяжякдир. Чцнки талышлар цчцн Азярбайжанын бцтцн бюлэяляри ейни дяряжядя язиздир вя онларын щеч бири иля талышлар арасында тарихи ядавят щаллары олмамышдыр. Йалныз талышлар Азярбайжанын сийаси щяйатында мцвазиняти вя таразлыьы тямин етмяйя вя мямлякяти бющрандан чыхармаг цчцн халгын бцтцн саьлам гцввялярини сяфярбяр етмяйя гадирдирляр.
Инди кечирям икинжи суалын жавабыны изащ етмяйя. Йяни, сийаси гцввялярин нормал фяалиййят эюстярмяси цчцн, фикримизжя, Азярбайжан дювляти ашаьыдакы тяхирясалынмаз тядбирляри щяйата кечиртмялидир:
1. Дярщал азад вя ядалятли сийащыйаалынма кечирилмяли вя Азярбайжан халгынын милли-етник тяркиби дцзэцн мцяййян олунмалыдыр.
2. Азярбайжан халгынын чохмиллятли олмасы факты етираф олунмалы вя ганунверижилик йолу иля бу, тясбит олунмалыдыр.
3. Азярбайжанда йашайан бцтцн халглара вя бюлэяляря мухтариййят вермяк йолу иля онларын тарихян позулмуш мцлки вя сийаси щцгуглары бярпа олунмалыдыр.
4. Азярбайжанда икипалаталы парламент йарадылмалы вя бцтцн халгларын вя бюлэялярин пропорсионал гайдада орада тямсил олунмасы тямин едилмялидир.
5. Азад, демократик парламент вя президент сечкиляри кечирилмялидир.
Мян юз фикирляримин вя мцщакимяляримин йеэаня вя дцзэцн олмасы фикриндян узаьам. Тябии ки, бир гязет мягалясиндя проблемин щамысыны бир няфяр вя ятрафлы сурятдя ящатя едя билмяз. Она эюря дя мараглы тяряфлярин щамысыны эениш диалога вя дискуссийайа дявят едир вя бир даща билдирирям ки, беля бир диалогу башламаг щяля ки, эеж дейилдир!..
Классиклярин биринин дедийи кими, мян сюзцмц дедим вя юз жанымы гуртардым...

Hosted by uCoz